יום שבת, 28 בנובמבר 2015

Simply Good מציגים מוצרי נוחות לאמהות ולתינוקות

בהריון? ילדת? מזל טוב..
Simply Good, הסטודיו לעיצוב מוצרי תינוקות מציגים מוצרים שיקלו עלייך את חודשי ההריון ואת האמהות הטריה.


כרית שינה ארגונומית לתקופת ההיריון
השלב הכייפי של ההריון הגיע. עברת את השליש הראשון של ההריון שהביא איתו תופעות לוואי הכוללות עייפות, בחילות והקאות.
עכשיו נותר לך להנות מהמשך הריון קל, נעים ועגול עד הלידה.
אממה, אף אחד לא סיפר לך על הקושי בשינה? ככול שהבטן גדלה חוץ מהאושר הגדל גדל גם חוסר הנוחות בשינה ומצטמצמת האופציה למצוא תנוחה נוחה להעביר את הלילה.
גם לזה דאגו לנו ב- Simply Good, אשר מציגים פתרון גאוני ונוח להריוניות:
כרית שינה ארוכה, ארגונומית, לתמיכה מלאה בגוף בעת השינה.
כרית ההיריון עשויה מכותנה איכותית בשילוב לייקרה ובמילוי אקרילן שאינו מאבד מנפחו עם הזמן, הכרית בנויה בצורה מלבנית ארוכה עם ראש רחב, צורתה הארגונומית מאפשרת תמיכה בכל חלקי הגוף בזמן ההיריון, מפחיתה את כמות ההתעוררויות ומאפשרת שנת לילה איכותית ורציפה.
השימוש בכרית מקל על חוסר הנוחות בחודשי ההיריון המתקדמים, מפחית את הלחץ ברגליים ובגב ומאפשר זרימת דם טובה יותר בגוף. כרית ההיריון מתאימה גם ככרית צידית לשנת הלילה של האישה ההרה וכן יכולה לשמש גם ככרית הנקה לתקופה שאחרי הלידה.
כרית ההיריון ניתנת לכביסה עדינה ב-  30 מעלות, ללא סחיטה וללא ייבוש במייבש.

מידות: אורך 1.30 מטר. היקף 70 ס"מ

מחיר: 300 ש"ח
צבעים: אפורורוד ואפור, טורקיז ואפור.
ניתן להשיג ברשת שילב.
 


כרית הנקה Side by side
על חשיבותה של ההנקה אין צורך להרחיב. זה ידוע שחלב אם הינה ההזנה הכי בריאה וטובה לתינוק בחודשי חייו הראשונים.
אולם, לא לכל אמא (ולצערי גם לי) מסתדר עניין ההנקה מסיבות שונות ומגוונת. הזווית, הלחץ, הקושי, החשש ועוד אלף ואחד דברים גורמים לנשים לזנוח את רעיון ההנקה ולעבור להזנה מבקבוק.
ב- Simply Good, מותג הבית של "שילב", חושבים תמיד על נוחות, פרקטיות ועיצוב פונקציונלי כדי שהמוצר ישרת את ההורים הטריים בצורה הכי טובה.
אחרי כמה וכמה דגמים מוצלחים של כריות הנקה של החברה, מגיעה כרית הנקה חדשה:
side by side המאפשרת הנקה רגועה ללא שינויי תנוחה של האם.
כרית ההנקה side by side מבית Sinply Good באה להקל על אמהות טריות במציאת הזווית הכי נוחה והתנוחה האופטימלית לנוחות בהנקה לאם ולתינוק.
כרית ההנקה side by side הינה כרית קשיחה ונוחה המאובזרת בכרית הגבהה נוספת משופעת בעלת מבנה ארגונומי שמותאם לראש התינוק ומאפשר לאם להניק בצורה מיטבית מבלי לאחוז בראשו ולשנות תנוחה, בשונה מהכריות המצויות בשוק.
המבנה הארגונומי של הכרית, ממקם את התינוק קרוב לאם ומסייע לשמור על תנוחה נכונה בזמן ההנקה. כרית ההנקה קשיחה, התינוק אינו שוקע בה אלא מורם בעדינות והאם יכולה לכוון את התנוחה האופטימלית להנקה והאכלה וכשרוצים לעבור לצד השני בהנקה, פשוט מעבירים את הכרית המשופעת צד. הזווית העדינה שנוצרת מהכרית המשופעת מאפשרת להניק את התינוק ברוגע מבלי להתעסק עם שינויי תנוחה בזמן ההנקה, ראש התינוק תמיד קרוב לפטמת האם וגב האם אינו כפוף, עיצוב הכרית מאפשר הנקה בישיבה זקופה מבלי להזיק לגב. לכרית רצועה מתכוונת המאפשרת הצמדת הכרית לגוף האם להתאמה אישית ולנוחות מירבית.
כרית ההנקה עשויה בד קטיפה נעים, רך ונושם שניתן להסרה בקלות וכיבוס.
הכרית ניתנת לשימוש גם לצורך האכלה נוחה מבקבוק.
 
מחיר: 300  ש"ח
ניתן להשיג ברשת שילב.
למידע נוסף : simplygood



קצת על Simply good  – סטודיו לעיצוב מוצרי תינוקות
הסטודיו נמצא בבעלותם של אלינור וישי רון, מוצרי החברה נועדו לשמר את הסביבה הטבעית של התינוק וההורים, את תחושת הקרבה והחום האימהי, נוחות ובטיחות התינוק, כל זאת בעיצובים אופנתיים וחדשניים.
בקרו בדף הפייסבוק ותפרגנו להם  - סימפלי גוד
ובאתר : simplygood






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה