יום שלישי, 24 בנובמבר 2015

Keds Kids מציגים קולקציית סתיו חורף 2015/16


חורף 2016 עוד לא הגיע לכאן סופית ומוציא אותנו ההורים לחנויות בחיפוש אחר בגדי חורף קלילים לימים שמתחילים בצינת בוקר, ממשיכים בשמש חמימה ומסתיימים בקור של ערב.
כלמודי ניסיון אשר שלחו בעבר ילדים בבוקר קריר עם סריג נפוח ומחמם וקיבלו בצהרי היום ילד מזיע בחוסר נוחות.
החיפוש שלנו המתמקד כיום אחר הבגד הקליל והנוח אך מחמם ואופנתי מסתיים ברשת keds kids.
בצפיה בקולקציית סתיו חורף  2015/16 של מותג הילדים והתינוקות keds kids מצאתי מגוון רחב של דגמים לבנים בנות ובייבי המשדרים חיוניות, שמחה וצבעוניות וכל זה תוך התחשבות טוטלאית במזג האוויר ההפכפך.

הקולקציה כוללת בגדים חגיגיים לצד בגדי פנאי בגזרות מיוחדות אשר עוצבו תוך הקפדה על איכות, רכות ונוחות. הפריטים עושים שימוש בשילובי בדים, בטקסטורות שונות ומציגים צבעוניות נעימה, רעננה ועכשווית.
כמו בכל עונה גם החורף שמו בkeds kids דגש מיוחד על נוחות ועל שימוש בבדים נעימים למגע וכל זה תוך שמירה על המראה האופנתי והטרנדי.
קולקציית החורף של Keds Boys/ Girls  קולקציה איכותית, מגניבה, דינאמית ועכשווית הבנויה מ"סיפורים" שונים. הקולקציה וההשראה הכללית לעיצוב הקולקציה היא Modern Fusion - שילוב בין עולמות - ישן מול חדש, RETRO  ומודרני בקולקציה דפוסים וגרפיקות שפותחו בטכניקות שונות וחדשניות: דפוסי קטיפה, דפוסי תלת מימד, דפוס גומי, דיגיטלי, ערבוב בין עולם המבוגרים לעולם הילדים, קולאז'ים של אסוציאציות, זיכרונות ואוירה.



בקולקציה מעיל דמוי עור בגזרת "טייסים" וכן במראה Fine קלאסי נקי ובשילוב פרווה פנימית. מבחר רחב של ג'ינסים בצבעים, שטיפות וגזרות שונות- SKINNY,SLIM,STRIGHT, תוך שמירה על רכות ושימת דגש על נוחות ופרקטיות.
ג'ינסים בשילוב גומי או ריב למטרת נוחות לבישה. בקולקציה החדשה נעשה שימוש בבדים חדשים כמו ג'ינס FRENCH TERRY, רך ונעים ללבישה ובמראה USED.

מבחר רב של סריגים: עבים, דקיקים, משחקי פסים וג'קארד.


סריגים במראה מודרני נקי וסריגים במראה רטרו עם טוויסט לעולם המודרני עם אביזרים מדליקים להשלמת המראה, מבחר חגורות במראה קלאסי איכותי, אבזמים מדליקים, כפתורים, פאצ'ים וכו',
הכול בעיצוב אישי שפותח במיוחד עבורנו ויצר TOTAL LOOK מושלם.      

       
בקולקציה אי אפשר לפספס את הפריט שהוא מבחינתי מוצר חובה בכל ארון, קפוצ'ון המפלצות.
קפוצ'ון המפלצות עשוי בד פוטר רך ונעים עם סגירת רוכסן החושפת דמות מפלצת מגניבה,
בשילוב כיס קנגרו קדמי לחימום הידיים של הקטנטנים. פריט סופר טרנדי מחמם ומפנק לבנים ולבנות .

                                                          
בקולקציית חורף 2015-2016 ניתן למצוא גם את המארזים האהובים עלי כל כך - MUST KEDS פריטים שחייבים להיות בכל ארון, פרטי בייסיק- מארזי בגדים ייחודיים המעניקים חווית קנייה פשוטה נוחה ומגוונת.
בקבוצה מארזי T SHIRTS מכותנה עם גרפיקות חמודות מעולם הספורט אצל הבנים ודפוסי לבבות אצל הבנות.
מארזים של טייצים ומכנסיים רכים ונוחים ליום יום, בגדי גוף מודפסים ואוברולים נוחים שחובה לכל תינוק מקבוצת ה- SIMPLY SOFT  קבוצה מפנקת במיוחד לתינוקות (בנים ובנות) המתאפיינת בבדים רכים במיוחד. הגזרות פשוטות ונינוחות, הבדים חלקים ומפוספסים משולבים עם דפוסי איורים נאיביים נקיים ואפליקציות של לבבות לבנות. בדי פליז קלים וחמימים מודפסים בפסים לבנים ובעיגולים צבעוניים לבנות. הבגדים בקבוצה נעימים, בגזרות נקיות ונוחות לפעוטות ותינוקות.
 
עוד ניתן למצוא בקולקציה פיג'מות מפנקות לבנים ולבנות
 
ומוצרים משלימים כגון : סניקרס, מגפיים, כובעים, תיקים ועוד..

טווח מחירים קולקציות KIDS:
מכנסיים וג'ינסים : החל מ- 89.90 ₪ - עד- 159 ₪
שמלות: החל מ- 89.90 ₪ עד- 189.90 ₪
חצאיות: החל מ- 89.90 ₪ עד- 129.90 ₪
מעילים: החל מ- 119.90 ₪ עד-  299 ₪
סריגים: החל מ- 109.90 ₪ עד- 119.90 ₪
טוניקות: החל מ- 139.90 ₪ עד – 169.90 ₪
ז'קטים וקרדיגן : החל מ- 159.90 ₪ עד-249.90 ₪
חולצות: החל מ- 59.90 ₪ עד-129.90  ₪
טייצים: החל מ- 69.90 ₪ עד- 119.90 ₪


אודות לירם: חברת לירם, בבעלות משה זילברשטיין, הרשת מונה 65 חנויות ברחבי הרשת, נוסדה בשנת 1981 וכיום היא אחת החברות המובילות בתחום אופנת הילדים והתינוקות בישראל. לאורך שנות פעילותה, צברה חברת לירם מוניטין רב וביססה את מעמדה כחברה המפתחת מותגים בתחום אופנת בגדי הילדים והתינוקות, תוך הקפדה על עיצוב אופנתי באיכות הגבוהה ביותר וחדשנות שיווקית. משנת 1981 החלה החברה לשווק בגדי ילדים תחת שם המותג "לירם" והחל משנת 2002 הינה הזכיינית הבלעדית לשיווק המותג הבינלאומי המצליח, Keds Kids בישראל.



לצפיה בקולקציה, ברור סניפים ורכישה : keds kids
 
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה