יום שבת, 20 בדצמבר 2014

natural formula עושה חיים קלים למתולתלות עם קרם קרטין להחלקה בחום




מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי את המראה שלי עם שיער חלק. מה לעשות שהטבע תיכנן לי תוכניות אחרות ונולדתי עם שיער גלי. על מנת לזכות במראה שאותו אני כל כך אוהבת אני נעזרת במחליקים ובפן על בסיס יומיומי.
ערה לנזקים שהפן והמחליק מותירים בשערי ניסיתי במהלך השנים אין ספור קרמים שהבטיחו הגנה על השיער מנזקי החום ואף שיקום הנזק שכבר נגרם לשיער. לצערי הקרמים לא עמדו בהבטחתם ועד כה לא נמצא הקרם שיעזור בתהליך ההחלקה. לאחרונה בשל נזקי השיער נאלצתי לעבור "גמילה" מהפן על מנת לשקם את נזקי החום שהפן והמחליק הותירו על שיערי.

קיבלתי להתנסות בקרם KERATIN INTENSE של NATURAL FORMULA. הקרם שאינו מכיל מלח סודיום כלוריד מבטיח הגנה על השיער מפני יובש ושבירת השיער, בנייה ושיקום מבנה השערה, החזרת הגמישות, הענקת ברק ורכות מחודשות ואף שמירת תוצאות ההחלקה לאורך זמן ארוך יותר. את הקרם ניסיתי על חברה טובה שלה עשיתי פן ואף היא סובלת משיער שרוף ופגום כתוצאה מחום הפן. הדבר הראשון שבולט בזמן ביצוע הפן הוא שהשיער מחליק בצורה מהירה יותר ותופס מהר יותר את צורתו הרצויה. וגם לי שהייתי מצידו האחר של הפן נוצר הרושם שהשיער נהיה חלק מהר יותר וללא עשן ושאר תופעות לוואי של החלקה.



לאחר ביצוע הפן השיער נותר חלק, ריחני ונעים למגע ולפי דברי הנסיינית אפילו עם הפן לא יחזיק לה יותר זמן מעמד היא כבר מרוצה מהתוצאה. למחרת ביצוע הפן ולמרות שהשיער "נארז" לשנת לילה בגומיה הוא נשאר חלק כשהיה. בקיצור קרם מעולה למתולתלות שביננו surprise.

את הקרם המגיע בבקבוקון של 145 מ"ל ניתן להשיג בכל הפארמים המובילים בעלות של 39.9 ש"ח.

תהנו indecision.








 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה