יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

לייף KIDS מציגים מוצרים מהממים לילדים




אצלנו בבית הכל סובב סביב נסיכות. זה כולל כמובן תחפושות (ולא רק בפורים), משחקים, בובות, ספרים, סרטים, מצעים וכל מה שניתן להשיג עם הדמויות המלכותיות.
בביקור השבועי שלי בסופר פארם נתקלתי בבקבוקי שמפו ומרכך לשיער מקסימים שהפקק שלהם מעוצב בצורת כתר מלכותי זהוב ועל התוית תמונה של נסיכה על רקע של ארמון, כרכרה או טירה.  
השמפו והמרכך כמובן נרכשו לטובת המקלחת של הגמד מחמד. הגמד שקיבלה את הבקבוקים התלהבה מהם כל כך שהיא "אילצה" אותי כבר באותו ערב לנסות את המוצרים.



חוץ מההתלהבות שלי ושל הגמד מהצורה החיצונית של הבקבוקים השימוש בשמפו משאיר את השיער נעים למגע וריחני. והמרכך מקל מאוד על הסירוק ומשאיר את השיער עם ניחוח מדהים.
סדרת הנסיכות כוללת 3 מוצרים המכילים 600 מ"ל : שמפו, מרכך ואל סבון הנמכרים במחיר של 9 ש"ח ליח'.

kiss

עוד סדרה של מוצרים מקסימים מבית לייף קידס הינם סדרת אביזרי האכלה מבמבוק. הסדרה כוללת כוסות, צלחות וקעריות המגיעות באריזות צבעוניות וססגוניות של שלישיות.


מוצרי הבמבוק עשויים סיבי במבוק טבעיים ועמידים בחום של עד 80 מעלות (לא מתאים לשימוש בתנור או במיקרוגל), הכלים קלים לניקוי וניתן להכניסם למדיח הכלים. כלי האוכל מהבמבוק קלים במשקל ומותאמים לשימוש בקרב פעוטות וילדים קטנים ולכן הם מעוטרים בהתאם בהדפסים מקסימים של חיות קרקס או רובוטים.
חוץ מהיופי והנוחות שיש בשימוש במוצרי במבוק חשוב גם להסתכל על הצד האקולוגי של העניין כי במבוק אינו מזהם והוא מתכלה במהירות להבדיל ממוצרי פלסטיק.



אביזרי האכלה מבמבוק של לייף מגיעים באריזות של שלישיה במחיר ידידותי במיוחד של 24.90 ש"ח לשלישיה.

להשיג בסניפי הסופר פארם ברחבי הארץ
לפרטים נוספים, מבצעים ואיתור סניפים : סופר פארם














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה