יום שני, 8 בדצמבר 2014

Cristhelen B משיקה קולקציית חורף 2015




קריסטלן בי הינו מותג אירופאי הקיים כ22 שנה ומקורו בבוקרשט, רומניה. 
הרשת מתרכזת בייצור נעליים, תיקי עור ומוצרים משלימים למראה מושלם כגון חגורות, ארנקים, תיקי איפור במספר גדלים ואף כפפות (בחורף בלבד). נעלי קריסטלן בי מיוצרות על ידי מעצבים שניחנו בכישרון רב וברגש המקפידים על איכות חומרי הגלם ובאיכות בלתי מתפשרת ומשתמשים בעורות משובחים בעלי טקסטורות מיוחדות, היוצרות עיצובים מעניינים אותם מעצבי המותג שואבים מהטרנדים הגדולים בעולם ולצד האופנתיות שומרים על נוחות.
 
 הרשת מכירה את הצורך הנשי להיות מיוחדת ומצטיינת במיוחדות, בדיוק ובנוחות ולא שוכחת את הגימור המושלם.
בקולקציית החורף 2014-2015 משיקה הרשת נעליים עם אחיזה ברוח האופנתית הטרנדית העכשווית כפריט אומנות לכל דבר בייחודיות ובאמירה אחרת. מתאים לאישה שרוצה לשמור על פאסון ומקוריות במראה שיקי ייחודי המתאים לטעם ולסגנון אישי.
בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של נעליים, נעליים על אופנתיות, אולטרא נשיות המשקפות את האישיות של הנועלות אותן אשר יתאימו הן לבוקר והן לערב. החל ממגפיים עם עקב גבוה ועד לנעל שטוחה במגוון עיצובים וסגנונות ובמגוון גבהים של עקבים
 
 
 
 
בעלי המותג הרומנים הם רוברטו בטלן, ואשתו קריסטינה בטלן, שעל שמה קרוי המותג - קריסטינה הלנה בטלן (קריסטלן בי).
כיום ניתן למנות כ 17 סניפים לרשת ברחבי רומניה. כמו כן לרשת סניפים בעולם באוסטריה,לוקסמבורג, הונגריה, בולגריה, צרפת, ארה״ב, ישראל ואפילו במונגוליה.
בישראל יובאה הרשת ע״י רונית שמש בתחילת 2010 ונפתחה החנות הראשונה במרץ 2010 בקניון הסיטי באשדוד ולאחר שנה וחצי באוגוסט 2011, נפתח הסניף השני הנחשב היום לסניף הדגל, בקניון הזהב בשדרת הנעליים.
 
לדף הפייסבוק של קריסטלן בי בישראל - קריסטלן בי
 
 
 
 
 
 
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה