יום שני, 8 בספטמבר 2014

לוח שנה בעיצוב אישי, המתנה המושלמת לחג מבית וואלה! פרינט



 

אם גם אתם כמוני שוברים את הראש מה להביא למשפחה לקראת השנה החדשה יש לי את הפתרון המושלם עבורכם.
לוח שנה אישי מעוצב מבית וואלה! פרינט.
את הלוח ניתן לעצב באתר וואלה! פרינט בקלות ובמהירות ללא צורך בהורדה או התקנת תוכנה.
 
הלוח בשלבי העיצוב:
בסיום העיצוב האתר מתריע במידה ויש תמונות באיכות לא טובה או שנחתכו במהלך העיצוב
ונותן את האופציה לתקן את עיצוב הלוח.
 
באתר מגוון רחב של דוגמאות שבכולן ניתן להוסיף בכל עמוד חוץ מהתמונות גם מלל ואף לציין אירועים חשובים שמתקיימים באותו חודש (מהיום לא תשכח את היומולדת של חמתך wink) .
עוד אחד מהיתרונות שיש באתר וואלה! פרינט הוא האופציה לעצב בהמשכים, העיצוב נשמר במערכת ורק לך יש את הגישה לעיצוב השמור ע"י הזנת שם משתמש וסיסמא.
את הלוח ניתן להזמין בגדלים שונים החל מA5 ועד פוסטר ענק ומרשים בגודל 47X68 ס"מ שאף אותו ניתן לעצב בעיצוב אישי עם מקום מרווח למלל לציון תאריכים חשובים.
החידוש בלוח בגודל כזה הוא שלמרות גודלו היחודי לא מדובר בלוח עם תמונה אחת שרק התאריכון משתנה אלה בלוח שבו כל חודש הינו פוסטר גדול, מעוצב ומרשים.
 
את הלוח שעיצבתי קיבלתי בדואר לאחר כשבוע מיום ההזמנה וחוץ מהיותו מושלם (כן כן אני משוחדת) הופתעתי לטובה מאיכות ההדפסה ומעובי הדפים, בלי ספק שהשנה תחלוף לה הלוח ישאר לנו כמזכרת יפה וצבעונית.
מחירי לוחות השנה תלויים בגודל הלוח שמזמינים, החל מ – 25 ₪ ועד 99 ש"ח ללוח שנה הענקי.
 
וואלה!פרינט הינה חטיבת הדפוס הפרסונאלי של וואלה!שופס, במסגרתה עורכים ומעצבים אלבומים, לוחות שנה, יומני שנה, פוסטרים וקנבסים בעיצוב אישי, וללא הורדת תוכנה. וואלה!שופס הינה הזרוע המסחרית של וואלה, הכוללת בין היתר את וואלה!טורס סוכנות הנסיעות האינטרנטית הגדולה בישראל.

לאתר ואללה! פרינט לעיצוב לוח שנה ועוד - ואללה! פרינט
 
חג שמח kiss
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה